شارژ حساب پرفکت مانی | خرید ووچر پرفکت مانی

پرفکت مانی Perfect Money یک کمپانی و حساب ارزی بین المللی شبیه پی پال می باشد که امکان تبادل ارز (دریافت و برداشت) به صورت آنلاین را برای شما ممکن می سازد. تنها وجه تفاوت این حساب تبدیل ارزها به رمز ارز و برعکس می باشد. این شبکه در سال 2007 در پاناما با دفتر مرکزی زوریخ سوئیس شروع به کار کرد و دفاتر متعددی در 11 کشور ایران، اوکراین، نیجریه، روسیه، پاکستان، بنگلادش، ساحل عاج، قزاقستان، اندونزی، ویتنام، هند فعالیت دارد. این کمپانی با بیش از 13 سال سابقه و 10 میلیون کاربر کارنامه درخشانی در پرونده خود دارد و به وسیله 250 صرافی معتبر در سراسر جهان هر کاربر می‌تواند ارز الکترونیکی پرفکت مان را با ارزهای مختلف دیگر مبادله کند یا ارز الکترونیکی پرفکت مانی را به کارت های ویزا یا مستر واریز کند.

برای استفاده از این حساب و انجام تبادلات ارزی باید در ابتدا بتوانید آن را شارژ کنید که برای این کار باید یکی از کارت‌ های اعتباری ارزی  ویزا کارت، مسترکارت و ... داشته باشید که به دلیل تحریم ها در کشور امکان پذیر نمی باشد. مجموعه پانی پی با دسترسی به کارت های ارزی و درگاه های بین المللی در سریع ترین زمان ممکن شارژ حساب پرفکت مانی را برای شما مشتریان عزیز فراهم می سازد.

 

 

پرسش های متداول :

 حساب پرفکت مانی چگونه شارژ می شود ؟

برای شارژ حساب پرفکت مانی باید به مستر کارت؛ ویزا کارت و یا کارت شارژ (ووچر Voucher) پرفکت مانی دسترسی داشته باشید.

ووچر پرفکت مانی چیست ؟

ووچر e-voucher حساب پرفکت مانی نوعی کارت شبکه ای با کد فعالسازی، شماره دیجیتال و تاریخ صدور منحصربفرد  است که به وسیله آن می توانید تبادلات ارزی خود را انجان دهید.

مزایای ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی انتقال پول را به روشی ساده و راحت در کسری از ثانیه در هر مکانی که باشید انجام می دهد و از امنیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این تاریخ انقضا ندارد.


با چه ارزهایی می توان حساب پرفکت مانی را شارژ کرد ؟

امکان شارژ و تبادل ووچر با انواع ارز ها مثل دلار، یورو، پوند و ... در مجموعه پانی پی وجود دارد.

پرفکت مانی چند نوع حساب دارد  و هر حساب چه مزایایی برای کاربرانش دارد ؟

 این شبکه دارای سه نوع حساب نرمال عادی Normal، ویژه Premium و شراکتی Partner برای کاربران می باشد. در حساب نرمال افراد هیچ محدودیتی در استفاده از خدمات حساب نخواهند داشت. در حساب ویژه یا Premium افراد با بیش از یکسال عضویت می توانند گردش مالی با مبالغ معین داشته و کارمزد کمتری پرداخت کنند.
و اما حساب Partner مختص نمایندگان پرداخت و صرافی های معتبر می باشد که به منظور بهینه سازی پرداخت ها ایجاد شده و برای کاربران خود علاوه بر کمترین کارمزد سود سالانه نسبت به مانده حساب  نیز پرداخت می کند.

کارایی حساب پرفکت مانی چیست ؟

حساب پرفکت مانی کارایی متفاوتی همچون انتقال و دریافت ارز و بیت کوین به صورت آنلاین، سپرده پول در حساب الکترونیک و دریافت سود ماهانه، خرید کالا و خدمات از سایت های خارجی دارد. 

چه افرادی می توانند از حساب پرفکت مانی استفاده کنند ؟

تقریبا همه افراد بسته به نیاز خود می توانند از حساب پرفکت مانی استفاده کنند اما این حساب بیشتر شامل فریلنسرها، دانشجویان و متقاضیان شرکت در آزمون های خارجی، فعالان و فروشندگان بازارهای جهانی می شود.

آیا شارژ حساب پرفکت مانی نیاز به احراز هویت دارد ؟

برای شارژ حساب پرفکت مانی نیازی به احراز هویت نیست اما با انجام این کار می توانید کارمزد تراکنش های خود را از 2 به 0.5 درصد کاهش داده و از مزایای این حساب مانند دریافت وام بهره ببرید. 


آیا برای دریافت ووچر پرفکت ‌مانی به افتتاح حساب نیاز است ؟

 خیر نیازی به افتتاح حساب نیست و شما در هر زمان می توانید ووچر پرفکت ‌مانی را خریداری کنید.

مدت زمان انجام شارژ  حساب پرفکت مانی چقدر است ؟

 مدت زمان انجام سفارش 2 ساعت کاری زمان می برد.

 

شارژ حساب پرفکت مانی Perfect Money به صورت آنلاین بوده و برای آن باید حتما به کارت های اعتباری ارزی و یا کارت شارژ دسترسی داشته باشید.  به دلیل وجود تحریم ها در کشور و عدم دسترسی به کارت های مالی ارزی، مجموعه پانی پی با دستیابی به درگاه های بین المللی این امکان را برای شما در کوتاه ترین زمان میسر می سازد.